Tvrdit, že výlet nenà organizaÄnà forma vyuÄovánÃ, by bylo ponÄ›kud zavádÄ›jÃcÃ. MluvÃme-li vÅ¡ak o formÄ› vyuÄovánÃ, urÄitÄ› musÃme vzÃt na vÄ›domÃ, že musà mÃt pÅ™edevÅ¡Ãm odpoÄinkovÄ›-rekreaÄnà charakter. I na výletÄ› lze plnit výchovnÄ›-vzdÄ›lávacà cÃle, mÄ›lo by se tak dÃt ale vždy nenásilnou, pÅ™Ãjemnou a pro vÅ¡echny zúÄastnÄ›né pÅ™ijatelnou formou. Å kolnà výlety je tÅ™eba vždy důkladnÄ› organizaÄnÄ› zabezpeÄit, což až do nedávna spoÄÃvalo pouze na bedrech uÄitele. Pokud má být tedy hlavnÃm organizátorem výletu uÄitel, jako výhodné se jevÃ, aby na jeho pÅ™ÃpravÄ› participovali také žáci.
Školnà výlety RIKITAN
Je pravda, že dneÅ¡nà doba klade na uÄitele opravdu vysoké nároky, nejen co se samotného vyuÄovacÃho procesu týÄe (Å¡kola hrou), ale jsou zatěžováni i velkým množstvÃm tvorby nejrůznÄ›jÅ¡Ãch dokumentů, pÅ™Ãpravami a uskuteÄňovánÃm projektů, a tak podobnÄ›. Ve snaze usnadnit uÄitelům jejich práci a odlehÄit jejich povinnostem rozhodli jsme se pÅ™evzÃt organizaci a samotné provedenà školnÃch výletů na svá bedra. VÃce na naÅ¡ich skvÄ›lých webových stránkách.